با خرید هودی و کت از ما جایزه ببرید

بسته به سیستم آموزشی محلی، بچه ها به طور متوسط  دو یا سه بار مدرسه را در بریتانیا ترک می کنند. خرید یک هودی هر بار که فرزندتان مدرسه را ترک می‌کند،در فروشگهای معتبر دنیا قیمت هودی دخترانه زمستانی  از همه جا پایین تر است.همراه با گروه سالی‌اش، هزینه‌ای است که جای سوال دارد.

اعلامیه علاقه: شرکت برای طراحی  الگوی جیب هودی ترک سال هاست که به دانش آموزان بازمانده از تحصیل، هود ارائه می کند. هزاران کودک هودی پوشیده اند (و بسیاری هنوز هم می پوشند) که ما تولید کرده ایم.

منصفانه است که بگوییم ما به موفقیت مداوم هودی ترک علاقه مندیم. اما این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم به هر دو طرف ماجرا نگاه کنیم و تصمیم گیری خود را به عهده شما بگذاریم.

وقتی فرزند شما در هر مدرسه تمام می شود، هزینه فرصتی برای گرفتن هودی های سرپایی چقدر است؟
خوب، شما می توانید ریاضیات را به راحتی ما انجام دهید:

با فرض 3 خروج از مدرسه که ممکن است با قیمت هودی گرفتن از ما خیالتان از بابت خرید راحت می شود (این به هیچ عنوان بچه هایی که یک سال را ترک می کنند یا به سادگی به مدرسه مورد انتظار برای سال تحصیلی بعدی برنمی گردند، در نظر گرفته نمی شود) و فرض کنید قیمت هودی ها پوند است. در مجموع 50 – برای هر سه.

[اگر به بچه‌هایی نگاه کنید که امسال (2022)، دبیرستان 3 سال قبل از آن (2019) و مدرسه راهنمایی را در سال 2015 ترک کرده‌اند، این رقم کل کمی بیشتر از میانگین هزینه است. اما این تعداد یک عدد است. شکل گرد زیبا که همه می توانند از عهده آن برآیند و با آن مقایسه کنند.]

بنابراین، 50 پوند که در یک دوره 7 ساله، از زمان ترک مدرسه ابتدایی/ راهنمایی، معادل چه چیزی است؟ (ما همچنین آن را با 13 سال تحصیل در مدرسه که اکثر بچه های از کت بلند مردانه  بریتانیایی استفاده می کنند مقایسه خواهیم کرد).

ما سعی نکرده‌ایم محاسبه‌ای انجام دهیم که تورم یا سایر تغییرات ناشی از گذشت زمان را در نظر بگیرد. این یک تحلیل نسبتاً ساده است.

  • منابع:
    1. ARE HOODIES FOR SCHOOL LEAVERS A WORTHWHILE PURCHASE
  • تبلیغات: 
    1. چگونه در ایتالیا امید به زندگی را توانستند افزایش دهند!
    2. رویت اژدهایی که درون اقیانوس آرام زندگی می کند!
    3. چرم که می تواند گوسفند را زنده کند
    4. آیا می دانستید اولین شعر نیما با نام برنج شمال سروده شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *