با زعفران کیلویی ۱۴۰۱ به درآمد میلیاردی برسید

یک داروی گیاهی حاوی زعفران کیلویی ۱۴۰۱ برای زنان مبتلا به دیسمنوره اولیه تسکین یافت. این مطالعه با بیان نیاز به آزمایش‌های بالینی بیشتر برای تعیین اثربخشی داروی گیاهی به پایان رسید.

ممکن است سلامت قلب را بهبود بخشد
دکتر برای تایید فواید قلبی عروقی زعفران سیو، شکل قلب را در اختیار دارد
زعفران با تقویت سیستم گردش خون به کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کند. این ادویه سرشار از تیامین و ریبوفلاوین است و این ادویه ها باعث سلامت قلب و جلوگیری از مشکلات مختلف قلبی می شوند.

زعفران به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود به حفظ سلامت عروق و رگ های خونی کمک می کند. خواص ضد التهابی این ادویه همچنین برای قلب مفید است. کروستین موجود در ادویه به طور غیر مستقیم سطح کلسترول خون را تنظیم می کند و شدت تصلب شرایین را کاهش می دهد.

زعفران
زعفران همچنین ممکن است در درمان فشار خون بالا، بر اساس مطالعه موش، مفید باشد.

ممکن است از کبد محافظت کند
برخی تحقیقات نشان می دهد که زعفران می تواند برای بیماران مبتلا به متاستاز کبد مفید باشد. کاروتنوئیدهای موجود در زعفران ممکن است به مهار تولید گونه‌های فعال اکسیژن کمک کنند. اما تحقیقات بیشتر با حجم نمونه بسیار بزرگتر برای رسیدن به هر نتیجه ای مورد نیاز است.

سافرانال موجود در زعفران همچنین ممکن است از کبد در برابر سموم محیطی محافظت کند. اما این یافته هنوز توسط آزمایشات بالینی انسانی تأیید نشده است. از این رو، مطالعات انسانی بیشتر ضروری است.

کروسین موجود در زعفران می تواند رفتار جنسی را در موش های صحرایی نر بهبود بخشد. این می تواند فرکانس نصب و فرکانس نعوظ را در موش ها افزایش دهد با این حال، سافرانال موجود در ادویه هیچ گونه اثر آفرودیزیک از خود نشان نداد.

همچنین مشخص شد که زعفران در بهبود مورفولوژی و تحرک اسپرم در مردان نابارور موثر است. با این حال، یافت نشد که تعداد اسپرم را بهبود بخشد. برای روشن شدن نقش بالقوه زعفران در درمان ناباروری مردان، مطالعات بیشتری با حجم نمونه بزرگ مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *