با شوینده تونر می توانید 10 سال جوانتر شوید!

به دنبال یک شوینده خوب برای پوست های چرب و مستعد آکنه هستید؟ شوینده تونر مناسب در مراقبت از پوست است و این پاک کننده پوست چرب دقیقاً فرمولی است که برای پوست های چرب، مختلط یا مستعد آکنه ایجاد شده است.

بسیاری از ما که تمایل به جوش زدن زیاد داریم یا پوست چرب داریم، پیدا کردن یک پاک کننده زیبای صورت که باعث تحریک پوست نشود، مشکل است.

پیدا کردن پاک‌کننده‌ای که از داشتن صورت چرب جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود چهره شما احساس طراوت و تمیزی داشته باشد، بسیار عالی است.

شوینده

من الان چند ماهه که از این پاک کننده استفاده میکنم و میتونم بگم واقعا تاثیر گذار بوده و چیزی که من در مورد این شستشوی صورت دوست دارم این است که به اندازه کافی برای پوست ملایم است، اما کار را انجام می دهد.

نکته دیگری که می خواهم در مورد این پاک کننده پوست چرب ذکر کنم این است که به نظر من ارزش زیادی نسبت به پول دارد و تعداد کمی از پاک کننده هایی که ممکن است در اطراف پیدا کنید.

به نظر می رسد که این کار را انجام می دهند، اما آنها بسیار کوچک با مایع کمی هستند، بنابراین به سرعت تمام می شوند.

 

با این حال، این پاک کننده ارزش پولی خوبی دارد و همانطور که بلافاصله وقتی به بسته بندی نگاه می کنید متوجه خواهید شد که برای مدت طولانی دوام می آورد و این بسیار مفید است.

زیرا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود و همونطور که گفتم الان یکی دو ماهه دارم از پاک کننده ام استفاده میکنم و میبینم که هنوز مقدار خوبی مونده!

بسیاری از محصولاتی که برای پوست مستعد آکنه ساخته شده اند، در واقع می توانند بسیار خشک شوند.

اما این مورد نه و با این حال، وقتی از آن استفاده می کنید، متوجه می شوید که فوراً هر گونه چربی اضافی سطح، کثیفی و باقی مانده را پاک می کند و بنابراین صورت شما بی لک و تمیز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *