با پودر ماشین لباسشویی خارجی سینک آشپزخانه را تمیز نمایید

هیچ چیز بهتر از احساس پوشیدن یک تی شرت تمیز نیست، به خصوص بعد از حمام. این به شما احساس شادابی و آمادگی برای روز را می دهد.

و این تی شرت های تمیز از کجا می آیند؟ آه، بله — لباسشویی، آن کارهای خانه که به نظر می رسد هرگز از لیست کارهای شما خارج نمی شود.

حتی اعداد هم موافق هستند: یک خانواده آمریکایی به طور متوسط حدود 300 بار در سال لباس می شویید.

امروزه پودر ماشین لباسشویی خارجی از فروش بالایی برخوردار می باشد.

ممکن است متوجه شوید که مدام لباس‌ها و ملحفه‌ها را در شستشو قرار می‌دهید، زیرا به عبارت ساده، مردم کثیف هستند. ما عرق می کنیم، سلول های پوست می ریزیم و هر روز با غذا، کثیفی و بسیاری از ذرات دیگر تماس پیدا می کنیم.

در نتیجه، ما به راهی برای تمیز کردن مؤثر لباس‌ها و پارچه‌ها برای حفظ بهداشت شخصی و حفظ ظاهر لباس‌ها نیاز داریم.

اما دقیقاً در آن ماشین لباسشویی چه می گذرد تا لباس ها و پارچه های ما تمیز شود؟ راز آن در مواد شوینده لباسشویی است.

قبل از اختراع مواد شوینده، آمریکایی ها از تکه های صابون برای شستن لباس ها استفاده می کردند. با این حال، در دهه 1930، اولین شوینده لباسشویی، Dreft توسط Procter & Gamble به بازار آمد.

بعداً، در سال 1943، Procter & Gamble تاید را تولید کرد که به دلیل استفاده از برخی مواد شیمیایی بسیار منحصر به فرد، می توانست لکه های سخت تری را از بین ببرد.

از دهه 1930 و 1940، مواد شوینده لباسشویی به یک نیاز خانگی تبدیل شده است که در سراسر جهان برای تمیز کردن پارچه ها استفاده می شود. پس مواد شوینده دقیقا چگونه لباس های شما را تمیز می کنند؟ در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که وقتی مواد شوینده وارد ماشین لباسشویی شما می شود چه اتفاقی می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *