تابلو نقره در اراک می تواند منزلتان را ایده ال نماید

به دنبال ایده های دکوراسیون دیوار برای تازه کردن فضای خود هستید؟ آن دیوارهای خالی پر از امکانات هستند  و چند مورد اضافه می تواند به خانه احساس خانه بودن بدهد و اگر می‌خواهید آن دیوارهای بی‌رنگ و لخت را به قطعات مرکزی شیک تبدیل کنید، به خواندن ادامه دهید و مهم نیست سبک شما، ما تابلو نقره در اراک داریم که می توانند دیوارهای شما را تقویت کنند و شخصیت و سلیقه شما را برجسته کنند.

خواه یک مجموعه‌دار هنر، علاقه‌مند به طبیعت یا کتاب‌دوست باشید، دیوارهایتان را می‌توان به گونه‌ای سفارشی کرد که بتوانید توسط چیزهایی که دوست دارید احاطه شوید و 27 ایده دکور دیوار را کشف کنید که مطمئناً به خانه شما سبک می بخشد.

یک نقاشی یا عکس بزرگ توجه را جلب می کند و لحن را در یک فضای کوچک ایجاد می کند و یک عکس سیاه و سفید را در یک فضای مینیمالیستی امتحان کنید یا مانند تصویر بالا در اتاق خواب تیلور روکس در منهتن، با یک قطعه انتزاعی پر جنب و جوش رنگ اضافه کنید و راهنمای ما را در مورد مکان خرید آنلاین آثار هنری برای تهیه قطعات قابل توجه و مقرون به صرفه بررسی کنید.

تابلو نقره در اراک

هیچ چیز مانند یک دیوار گالری به شخصیت و رنگ اضافه نمی کند و مجموعه‌ای از آثار هنری یا عکس‌ها را نمایش دهید یا آویزهای دیواری و سایر موارد زودگذر را اضافه کنید و قاب‌های ساده و منسجمی را انتخاب کنید یا مجموعه‌ای از تغییرات پرزرق و برق را برای ترکیب کردن چیزها بیاورید! نکته حرفه ای: دیوار گالری را تا سقف گسترش دهید تا توهم فضای بزرگتری ایجاد کنید.

علاوه بر نمایش اشیاء روی دیوار، به فکر تزیین خود دیوارها نیز باشید و برای ایجاد یک دیوار برجسته، رنگ روشن و جسورانه را امتحان کنید یا با کاغذ دیواری، شابلون یا سایر تکنیک های رنگ آمیزی تزئینی، الگوی خود را به کار ببرید و در حالی که در آن هستید به تغییر سقف خود فکر کنید این لهجه های تزئینی می توانند تأثیر بیشتری در یک فضای کوچک داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *