جاشمعی شامپاینی در این مکان بهترین نما را دارد

چیدمان فضای رویداد شما چگونه است و می خواهید شمع های خود را در کجا قرار دهید؟ به عنوان مثال، ممکن است بخواهید شمع ها را در امتداد یک میز پراکنده کرده و یا از پلکان ورودی پایین بیایید و هر یک از این طرح ها به انواع مختلفی از شمع ها و جاشمعی شامپاینی نیاز دارند.
مواد و پایان
همچنین باید در نظر داشته باشید که می‌خواهید شمع‌گیرهایتان چه نوع متریال و پرداختی داشته باشند و محبوب ترین مواد برای جا شمع ها شیشه، سرامیک و فلز هستند زیرا بادوام هستند و از شعله شمع محافظت می کنند.

همچنین طیف گسترده‌ای از پرداخت‌ها برای انتخاب وجود دارد، مانند رنگ‌های جیوه‌ای، خال‌دار، فلزی، کروم متالیک و مروارید و هنگام تزیین عروسی، شیشه شفاف معمولاً محبوب ترین انتخاب مواد است، زیرا ظاهری تمیز و یکنواخت ارائه می دهد که با دکوراسیون دیگر تضاد ندارد.

جاشمعی شامپاینی
1. شمع چایخوری
شمع های چای خوری در رنگ ها و رایحه های مختلف موجود هستند و آنها برای ایجاد نورهای خلقی عالی هستند، استفاده از آنها آسان است و بسیار ارزان هستند.

زمان معمول سوختن یک شمع چای خوری بسته به نوع شمع چای خوری شما بین 4 تا 9 ساعت است و این بدان معناست که شمع باید تا پایان رویداد بسوزد و هر جا شمعی با ارتفاع داخلی کمتر از 4 سانتی‌متر به عنوان جا شمعی طبقه‌بندی می‌شود، اگرچه برخی از نگهدارنده‌ها ممکن است بیشتر از این باشد و اندازه یک شمع چای‌خوری تقریباً 3.8 سانتی‌متر قطر در 1.6 سانتی‌متر ارتفاع دارد، بنابراین به خوبی در نگهدارنده‌ای که قطر داخلی آن 4 سانتی‌متر است، قرار می‌گیرد.

جا شمعی چای چای انتخابی عالی برای تزیین میز است زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند و اگر می خواهید میز شام را با چراغ چای خوری بپوشید، شمع های بدون عطر بهترین گزینه هستند، زیرا عطر شمع ها با بوی غذا تداخل نمی کند.

برای ایجاد یک نمایشگر زیبا برای شمع چایخوری، با قرار دادن یک میز در مرکز میز خود شروع کنید و می‌توانید مواد مختلفی را برای بافت بیشتر لایه‌بندی کنید، از جمله کتان، کتان و توری و سپس جا شمع خوری خود را در مرکز میز قرار دهید و از رانر به عنوان راهنما استفاده کنید.

می‌توانید چراغ‌های چایخوری را در یک ردیف مستقیم قرار دهید تا ظاهری یکدست‌تر داشته باشید یا آن‌ها را به سمت پایین زیگزاگ کنید و برای تکمیل ظاهر، می توانید پرکننده های گلدان الماسی یا گل آرایی های کوچک در امتداد میز را امتحان کنید تا فضای اضافی را پر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *