جوراب نوزادی عروسکی غدد را تحریک نمی کنند

پوشیدن جوراب پاها را خشک نگه می دارد و از بیماری هایی جلوگیری می کند و بدون جوراب نوزادی عروسکیبودن می تواند منجر به بیماری هایی مانند تاول یا زخم در پا شود و همچنین، اگر جوراب نپوشید، ممکن است بو ایجاد شود، زیرا پاهای نوزاد شما غدد عرق زیادی دارد.

جوراب نوزادی عروسکی

چه نوع جورابی بهتر است؟
تناسب و مواد کلیدی برای انتخاب یک جفت جوراب مناسب برای شب است و دکتر دراپ می گوید: «به دنبال چیزی راحت باشید. شل هم بهتر است و شما واقعاً نمی خواهید آنها به سمت تنگ بودن متمایل شوند.”

جوراب‌های قبل از خواب که از الیاف طبیعی مانند پنبه، ترمه یا پشم مرینو ساخته شده‌اند، با توجه به گرما و قابلیت تنفس بهترین هستند. مواد مصنوعی مانند پلی استر کمتر ایده آل هستند.

آیا می توانید با جوراب های فشرده بخوابید؟
Drerup می گوید از خوابیدن در جوراب های فشرده خودداری کنید، مگر اینکه برای یک مشکل پزشکی توصیه شده باشد.

با این حال، هر چه می پوشید، حتماً هر شب یک جفت جوراب تازه بپوشید تا از رشد باکتری جلوگیری کنید و پاهای خود را نیز تمیز نگه دارید.

جوراب برای سلامت کلی پاهای شما مهم است و جوراب‌ها نه تنها رطوبت را جذب می‌کنند، بلکه برای جلوگیری از ساییدگی کفش بر روی پای برهنه نیز استفاده می‌شوند.

جوراب‌ها همچنین می‌توانند بالشتک‌هایی برای پوشاندن پاها ایجاد کنند و به گرم نگه داشتن آن‌ها کمک کنند و با ورود به ماه های پاییز و زمستان، جوراب ها می توانند از سرماخوردگی پا و حتی سرمازدگی جلوگیری کنند و جوراب‌های مخصوص، مانند جوراب‌های فشرده، می‌توانند گردش خون را بهبود بخشند و از خستگی پاها نیز جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *