جوراب کالج ترک فشرده سازی رگها را کم میکند

برخی از جوراب های دیابتی دارای جزیی از فشرده سازی هستند که در مواد قرار داده شده است و افراد مبتلا به دیابت که در پاهای خود تورم دارند ممکن است از درمان فشرده سازی با بهره گیری از جوراب کالج ترک آسوده خاطر شوند.

از آنجایی که بسیاری از افراد مبتلا به دیابت مشکلات گردش خون را تجربه می کنند، ممکن است بهتر باشد با پزشک خود صحبت کنید که آیا فشرده سازی برای شما مناسب است یا خیر.

دکتر خاره می‌گوید: «به چه نوع جوراب‌هایی نیاز دارید واقعاً باید شخصی‌سازی شوند و او مردم را تشویق می کند که با پزشکان خود در مورد اینکه چه جورابی نیازهای خاص آنها را برآورده می کند صحبت کنند و در اینجا چند عامل برای فکر کردن وجود دارد.

جوراب کالج ترک
هیچ کس نمی خواهد جوراب هایی بپوشد که به پایین بیفتند، اما افراد مبتلا به دیابت باید از جوراب هایی که دارای کش بالایی هستند اجتناب کنند زیرا می تواند گردش خون را قطع کند و جریان خون را در پاها محدود کند و درعوض، جوراب‌های کشسانی را انتخاب کنید که رویه‌های آن چسبناک نباشد.

مواد نرم
افراد مبتلا به دیابت باید با پاهای خود ملایم باشند و به دنبال جوراب هایی باشید که با الیاف نرم مانند بامبو یا پشم ساخته شده اند و این نخ ها روی پوست ساییده نمی شوند و می توانند از اصطکاک که باعث ایجاد تاول می شود جلوگیری کنند.

آسیب عصبی می تواند بر توانایی بدن برای کنترل رطوبت پا تأثیر بگذارد و یک محیط مرطوب می تواند عفونت را تحریک کند، بنابراین جوراب هایی را در نظر بگیرید که با مواد جذب کننده رطوبت ساخته شده اند و الیاف اکریلیک می تواند به خشک نگه داشتن پا کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *