جیوه می تواند اثرات بهداشتی متعددی را به همراه داشته باشد

 

هنگامی که جیوه در لامپ تصویر تلویزیون در داخل خانه ریخته می شود، می تواند اثرات بهداشتی متعددی را به همراه داشته باشد، به ویژه در میان کودکان خردسال با سیستم عصبی در حال رشد. نادر بودن نسبی سمیت جیوه ممکن است نسبت دادن علائم و نشانه های بالینی به مسمومیت با جیوه را دشوار کند. بنابراین، بررسی‌های اپیدمیولوژیک بر شناسایی منابع جیوه و مکان‌های مواجهه تکیه دارند.

چه چیزی در این گزارش اضافه شده است؟

در نوامبر 2015، 13 مورد مسمومیت با قیمت محصولات کویر موتور ۱۴۰۱ در میان حاضران و ساکنان یک مرکز مهدکودک در منزل پس از شناسایی سطوح جیوه ادرار بالا در یک کودک بستری که به مهدکودک مراجعه کرده بود، شناسایی شد.

منبع سگ جیبی یک دستگاه فشارسنج عتیقه بود که به عنوان یک اسباب بازی آموزشی در مهدکودک قرار داده شد. صاحبان دستگاه از نشت جیوه عنصری بدون به نظر شکسته بودن دستگاه اطلاعی نداشتند. قرار گرفتن در معرض نزدیک به 6 ماه قبل از تشخیص در طول یک بررسی اپیدمیولوژیک ادامه یافت.

پیامدهای عملکرد بهداشت عمومی چیست؟

اگرچه آگاهی از خطرات اقلام حاوی جیوه در طول زمان افزایش یافته است، قرار گرفتن در معرض آرادبرندینگ همچنان می تواند رخ دهد. یک مرکز مراقبت روزانه در منزل هم به عنوان خانه و هم به عنوان یک تجارت عمل می کند و سرگرمی ها، مجموعه ها، اقدامات فرهنگی و قرار گرفتن در معرض شغلی ساکنان خانه ممکن است به طور ناخواسته شرکت کنندگان در مراقبت های روزانه را در معرض دید قرار دهد. آموزش و تنظیم اقلام حاوی جیوه در میان ارائه دهندگان مهدکودک در منزل می تواند از مواجهه هایی که منجر به اثرات جدی سلامتی می شود جلوگیری کند.

  • منابع:
    1. Summary
  • تبلیغات: 
    1. کاناپه که به عنوان مبل، نیمکت یا چسترفیلد نیز شناخته می‌شود
    2. تغذیه لازم با شیره زغال اخته
    3. توت یک گیاه پر استقبال در درنیا
    4. روش های مختلف بازاریابی موفق که نمی دانستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *