دستگاه بچینگ نیم متر تنها یا یک کیلو وزن

کارخانه‌های متحرک مدرن با یک شاسی اصلی ثابت عرضه می‌شوند که با به حداقل رساندن ارتعاشات ترازو، دوام فوق‌العاده، حمل‌ونقل ایمن، کارکرد مداوم طولانی‌مدت و وزن‌زنی حساس را ممکن می‌سازد و کلیه تجهیزات لازم برای عملکرد دستگاه بچینگ نیم متر بر روی شاسی اصلی نصب شده و بر روی آن در حال حمل و نقل می باشد.

مخزن بافر آب، پمپ آب، مخزن افزودنی و پمپ های افزودنی به همراه کمپرسور هوا از قبل روی شاسی اصلی نصب شده اند و تمام تجهیزات از قبل سیم کشی شده و تست شده است و کارخانه های بتن با 2 مجموعه کامل نوار نقاله پیچ، فیلترها و سایر تجهیزات سیلو را می توان تنها با کمک یک کامیون تریلر حمل کرد.

دستگاه بچینگ نیم متر

کارخانه های بچینگ بتن متحرک از قبل سیم کشی شده با حداکثر تجهیزات نصب شده برای اطمینان از نصب سریع در محل هستند. به طور معمول یک کارخانه متحرک استاندارد را می توان در 1-2 روز نصب کرد و همچنین اخیراً کارخانه های بچینگ بتن کانتینری توسعه یافته است.

پلانت بچینگ کانتینری، نوع جدیدی از بچینگ پلانت است و این شامل یک سیستم اختلاط، سیستم کنترل، سیستم ذخیره سازی مواد، سیستم توزین، سیستم انتقال و غیره است. همچنین کارخانه اختلاط کانتینری صاحب فیتو است.

ایستگاه اختلاط هر 60 ثانیه یک مخزن را مخلوط می کند و خروجی یک مخزن 0.5 مکعب یعنی نیم مکعب است و کارخانه اختلاط HZS25 مجهز به میکسر بتن JS500 500 لیتری با خروجی تئوری 25 متر مکعب در ساعت می باشد و خروجی واقعی به طور کلی غیرممکن است.

عملیات تولید مستمر می تواند تولید مداوم بتن با کیفیت پایدار را تضمین کند و بنابراین، بچینگ پلانت بتن با خروجی 25 متر مکعب در ساعت چقدر است؟ تحلیل واقعی باید بر اساس شرایط خاص باشد.

کارخانه اختلاط بتن HZS25
کارخانه اختلاط بتن به نوع ساده، نوع استاندارد و نوع پیکربندی بالا تقسیم می شود و قیمت با توجه به پیکربندی و انتخاب جزء بسیار متفاوت است و کارخانه اختلاط ساده 25 25 متر مکعب بتن در ساعت مخلوط می کند و مجهز به 1 میکسر JS500 و 1 دستگاه بچینگ PLD800 است و این یک کارخانه اختلاط نسبتاً ساده 25 است و قیمت آن حدود 1-3 هزار دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *