دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی بهترین چای را ارائه می دهند

دومین استفاده از قهوه ساز درست کردن چای است و در حالی که قهوه سازها در تهیه قهوه عالی هستند، بسیاری از سبک های دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی نیز می توانند چای عالی درست کنند و برای تهیه چای با قهوه ساز، همان فیلتر قهوه ای را که معمولاً از آن استفاده می کنید به قهوه ساز اضافه کنید.

در مرحله بعد، به سادگی قهوه موجود در فیلتر را با چای انتخابی خود جایگزین کنید و قهوه ساز را روشن کنید و بگذارید آب داغ از داخل چای عبور کند تا دم بکشد و قهوه ساز به همین ترتیب آب داغ را از داخل چای عبور می دهد و چای خوشمزه دم می کند.

استفاده از قهوه ساز قطره ای برای دم کردن چای بهترین راه برای تهیه همزمان مقدار زیادی چای است و اطمینان حاصل کنید که به اندازه مقدار آبی که در قهوه ساز ریخته اید از چای شل استفاده کنید.

دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی

قهوه سازهای فرنچ پرس نیز یک راه عالی برای دم کردن چای هستند و قهوه سازهای فرنچ پرس چای قوی تری نسبت به قهوه سازهای قطره ای دم می کنند زیرا فشار بیشتری بر برگ های چای وارد می کنند و برگ های چای نیز برای مدت طولانی تری با پرس فرنچ با آب در تماس هستند که نتیجه آن یک فنجان چای قوی تر با استفاده از این روش است.

برای دم کردن چای با قهوه ساز فرنچ پرس، فرنچ پرس را با چای پر کنید و آب جوش اضافه کنید و بگذارید چای به مدت دو دقیقه دم بکشد و سپس فیلتر را فشار دهید تا فرآیند دم کشیدن کامل شود. هنگام دم کردن چای با فرنچ پرس، مهم است که از چای زیاد استفاده نکنید زیرا ممکن است چای را بیش از حد قوی یا تلخ کند.

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه قهوه ساز تهیه بلغور جو دوسر است و قهوه‌سازهای قطره‌ای به دلیل توانایی آن‌ها در کار با تایمر، راهی عالی برای تهیه بلغور جو دوسر و آماده کردن آن برای صبحانه بدون نیاز به انجام کار در همان صبح است و اگر دوست ندارید برای تهیه بلغور جو دوسر صبح زود از خواب بیدار شوید، استفاده از قهوه ساز می تواند به شما کمک کند تا با تنظیم آن از شب قبل از کار اضافی در صبح جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *