دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی را تنها یکبار استفاده نمایید

در این مقاله، ما داخل یک قهوه ساز معمولی قطره ای را بررسی می کنیم تا بتوانید دقیقا متوجه شوید که هنگام درست کردن قهوه چه اتفاقی می افتد و همچنین مشکلات احتمالی که ممکن است باعث از کار افتادن دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی شما شود را بررسی خواهیم کرد و در پایان این مقاله، ممکن است به دوست قدیمی خود به شیوه ای کاملا جدید نگاه کنید.

با این حال، قبل از اینکه به آن بپردازیم، اجازه دهید یک خلاصه کوتاه قهوه انجام دهیم و گیاهان قهوه درختچه های همیشه سبز گرمسیری و درختان کوچک هستند و بهترین رشد را بین مناطق استوایی سرطان و استوایی برج جدی (که اغلب در دنیای قهوه به آن کمربند دانه می گویند) رشد می کنند که منطقی است زیرا گیاهان از باران زیاد و دمای ملایم لذت می برند.

دانه های قهوه همانطور که می شناسیم در واقع دانه های میوه گیاه قهوه  به نام گیلاس قهوه است و این گیاهان محبوب صدها سال است که توسط انسان کشت می شود و دو گونه از گیاهان قهوه که معمولاً رشد می کنند عبارتند از Coffee arabica (قهوه عربیکا) و Coffea canephora (قهوه روبوستا) و برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در فنجان صبحگاهی شما وجود دارد، مقاله نحوه عملکرد قهوه را بررسی کنید.

دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی

قهوه‌سازهای زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند قابلمه بهتری از جو بسازند، اما در این مقاله، ما بر روی چکه مطمئن تمرکز خواهیم کرد و اگر سلیقه شما جذاب تر است، مقاله نحوه عملکرد قهوه ساز Clover را بررسی کنید و از سوی دیگر، اگر قصد دارید یک نگاه داخلی به لوازم سالانه آشپزخانه خود داشته باشید، آن را باز می کنیم و در صفحه بعدی نگاهی می اندازیم.

یک مخزن وجود دارد که وقتی آب را در ابتدای چرخه قهوه‌سازی در قابلمه می‌ریزید (در سمت راست در تصویر بالا) آب را در خود نگه می‌دارد و در پایین سطل یک سوراخ وجود دارد و نقش آن در یک لحظه آشکار می شود.
یک لوله سفید رنگ وجود دارد که از زیر پایه مخزن به سمت بالا منتهی می شود و آب گرم را به منطقه قطره می برد.
یک سر دوش (در سمت چپ تصویر) وجود دارد و آب از لوله سفید آب گرم به اینجا می رسد و روی تفاله های قهوه اسپری می شود که در برخی از قهوه سازها، آب از شیلنگ روی یک دیسک پلاستیکی سوراخ دار به نام ناحیه چکه بیرون می آید و به سادگی از طریق سوراخ ها به تفاله قهوه می ریزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *