دینام 206 که در بنز ترامپ استفاده شده!

خرابی های رایج دینام چیست؟
هنگامی که علائم یک دینام 206 فرسوده احساس می شود، باتری برای مدتی کار می کند، در اصل، چراغ باتری روی داشبورد شما برای همیشه روشن می ماند.

باتری شما به سرعت تخلیه می شود، بنابراین باید دینام خود را در اسرع وقت عوض کنید.

چگونه برای تعویض دینام خود قیمتی را با بهترین قیمت دریافت کنیم؟
توصیه می شود دینام را هر 40000 تا 50000 کیلومتر تست کنید، دینام خسته به سرعت منجر به خرابی باتری می شود و شما نمی توانید یک شبه ماشین خود را روشن کنید.

با رزرو تعویض دینام خود در iDGARAGES.com به محض اینکه متوجه خرابی آن شدید، تنها با چند کلیک از مداخله تضمینی با بهترین قیمت اطمینان حاصل می کنید.

ابتدا با قیمت تعویض دینام ما مشورت کنید سپس با وارد کردن کد پستی و شماره ثبت خود، محاسبه قیمت را شروع کنید. گاراژهای شهر خود را با پیشنهاد تعرفه آنها پیدا خواهید کرد.

بهره مندی از نرخ های انحصاری اینترنت، قرار ملاقات در زمان و روزی که برای شما مناسب است، بلافاصله و مهمتر از همه تضمین خدمات منظم و تضمین «قطعات و کار» حداقل 12 ماه را تأیید می کند

دینام از یک سیم پیچ مسی و یک آهنربا تشکیل شده است، سیم پیچ مسی با استفاده از تسمه به حرکت در می آید تا به محض روشن شدن موتور، چرخش های سریعی را با همان سرعت موتور انجام دهد، این چرخش ها جریان الکتریکی مورد نیاز برای تامین انرژی خودرو را تولید می کنند.

دینام یک ژنراتور است که هدف آن توزیع برق به خودرو و شارژ مجدد باتری است.

خارج از برخی از مدل های هیبریدی، همه خودروهای دارای موتور احتراق داخلی استاندارد دارای دینام خواهند بود. دینام به اندازه یک نارگیل به طور کلی در جلوی موتور نصب می شود و یک تسمه دور آن می چرخد.

اجداد دینام دینام است، دینام فقط در خودروهای لامبدا از دهه 1960 ظاهر شد و با موفقیت زیادی روبرو شد، اکنون در اکثر خودروهای ما استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *