رشته پلویی محلی که در جنگ جهانی برای تغذیه سربازان استفاده میشد!

ما باید مزایا و معایب این ابزارها و/یا استراتژی های مختلف را همانطور که در محیط محلی اعمال می شود به وضوح ارزیابی کنیم. در حالی که اثربخشی باید یک معیار غالب باشد، چندین ملاحظات عملی نیز باید با دقت در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال، ویدئو به دلیل اینکه یک رسانه سمعی و بصری است بسیار موثر است.

اما در صورت عدم تامین مواد رشته پلویی محلی، باید ظرفیت معلمان را برای تولید آن در نظر گرفت. علاوه بر این، اگر برق در یک منطقه مشکل ساز باشد، ممکن است نیاز باشد به دنبال جایگزینی باشید، زیرا استفاده از ویدئو مطمئناً بر منابع محلی فشار وارد می کند.

مشارکت دانش‌آموزان نیز باید در اولویت قرار گیرد و در عین حال اطمینان حاصل شود که افراد درگیر در این فرآیند بسیار نازک پخش نمی‌شوند. این بخش فرعی عناصر کلیدی برای ادغام موفق CSRA در مدارس متوسطه را مورد بحث قرار می دهد. داده ها از FGDs با معلمان و مقامات کلیدی مدرسه و از مشاهدات میدانی در طول بازدیدهای سایت گرفته شده است.

ماکارونی

عوامل فشار به دو گروه تقسیم می شوند: عوامل مدرسه/جامعه محور و عواملی که به ویژگی های کلیدی معلمان اشاره دارند.در مورد عوامل مبتنی بر جامعه و مدرسه، CSRA به راحتی می تواند یکپارچه شود اگر مدرسه در یک جامعه عمدتاً کشاورزی واقع شده باشد، برای اهداف ما یک جامعه برنج کار است.

سه مدرسه برای این مطالعه، همگی در این ویژگی مشترک هستند، که به نوعی به موفقیت ادغام CSRA آنها مربوط می شود. مانالو و همکاران اشاره کرد که تلاش‌ها برای مشارکت دادن جوانان در کشت برنج در مناطق کلیدی کشاورزی نسبت به مناطق غیرکشاورزی بسیار موفق‌تر است.

NRC خاطرنشان می کند: «یادگیرندگان در تمام سنین وقتی می توانند مفید بودن چیزی را که می آموزند ببینند و زمانی که بتوانند از آن اطلاعات برای انجام کاری که بر دیگران تأثیر می گذارد استفاده کنند، انگیزه بیشتری پیدا می کنند». جامعه کشاورزی اطراف مدرسه انگیزه ای را برای سهولت ادغام CSRA فراهم کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *