سفید کننده مبتکر مکمل‌های معدنی معجزه‌آسا

جیم هومبل، مبتکر مکمل‌های معدنی معجزه‌آسا (MMS، 2016) و کلیسای جنسیس II سلامت و شفا، از استفاده از سفیدکننده به عنوان یک درمان معجزه‌آسا حمایت می‌کند وایتکس برای خشکاندن درخت در واقع، فعالیت اولیه کلیسای سلامت و شفا پیدایش II، ترویج درمان سفیدکننده است  2016). به گفته وب سایت MMS، هامبل یک مهندس هوافضا است که روی ماژول قمری و بمب اتمی کار می کرد.

اما در سال 2008، هامبل اعتراف کرد که مدرک مهندسی ندارد (پروژه کملوت، 2016) و ادعا می کند که خدایی میلیارد ساله از کهکشان آندرومدا است که برای محافظت و نظارت بر زمین فرستاده شده است.

به گفته ، او معجزه وایتکس اسید است یا باز درمانی را در سفر به آمریکای جنوبی کشف کرد. اعضای حزب او به مالاریا مبتلا شدند و ظاهراً در عرض چند ساعت درمان شدند که هامبل به آنها مخلوطی از آب و کلر داد. فرمول فعلی در طول سال ها به معجون موجود در بازار تغییر کرده است.

کاربرد ادعایی آن – به عبارت دیگر، چه چیزی برای کمک به درمان یا رفع آن طراحی شده است؟

وب سایت  بیماری هایی را فهرست می کند که علاوه بر اوتیسم، با وام خود اشتغالی بانک کشاورزی درمانی می توانند به آنها کمک کند. بر اساس این وب سایت، MMS می تواند سرطان، آنفولانزا، ، تبخال، مالاریا، مشکلات دهان، لثه و دندان، سینوس ها، یبوست، سوختگی، عفونت های قارچی، ابولا، عفونت های استاف، اگزما و سرماخوردگی را درمان و درمان کند.

زخم ها اگر خواندن باورپذیر باشد،واکس کاپشن چرم درمانی می‌تواند تقریباً هر چیزی را درمان کند – یک معجزه درمانی واقعی، همانطور که نام وب‌سایت به وضوح بیان می‌کند.

  • منابع:
    1. A Review of its History of Development
  • تبلیغات: 
    1. دوخت کت شلوار دامادی با حوله
    2. تصویر اولین زن آشپز ایرانی که از گوگرد برای ترش کردن غذا استفاده کرد!
    3. راهنمای جامع انتخاب کفش مجلسی زنانه
    4. راز موفقیت در پول در آوردن را از افراد باتجربه بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *