شرکت پسته خندان کرمان که حدود 6000 سال پیش در آسیای مرکزی و جنوب غربی شناخته شد!

یافته‌های اخیر نشان داده‌اند که هم پسته شرکت پسته خندان کرمان و هم بادام یک اثر بالقوه پری بیوتیک در جمعیت‌های سالم دارند و اثر اولی بیشتر است.

بنابراین، تعدیل میکروبیوتای پسته باعث افزایش تعداد باکتری‌های تولیدکننده بوتیرات شد که به‌عنوان بالقوه مفید شناخته شدند، در حالی که بیفیدوباکتری ها تحت تأثیر قرار نگرفتند.

با این حال، تحقیقات جدید باید برای تضاد و بررسی بیشتر این یافته ها انجام شود.

تنظیم ترکیب فیلا یا تولید مولکول های تنظیم کننده و محافظ (به عنوان مثال، بوتیرات) توسط میکروبیوتای روده ما می تواند واسطه خواص مفید پسته و سایر آجیل ها باشد.

یک وعده پسته معمولی حدود 28 گرم (1 اونس) یا 49 مغز پسته است که تقریباً 160 کیلو کالری در آن وجود دارد.

پسته

پسته در سراسر جهان به عنوان یک میان وعده سالم توزیع و مصرف می شود.

پسته را همچنین می توان به بسیاری از غذاهای خوش طعم مانند پاستا، ماریناد و کراست برای خوراکی های گوشتی، سالسا و سرخ کردنی ها و همچنین تاپینگ برای سالاد، ماست و دیپ اضافه کرد.

خواص مفید آن‌ها بر اساس درشت مغذی‌ها، ریز مغذی‌ها و مولکول‌های زیست فعال پسته، حتی پس از پخته شدن، بدون تغییر باقی می‌مانند.

علاوه بر این، خواص دیگری مانند سهم آنها در شاخص گلیسمی و بار گلیسمی یک وعده غذایی خاص با گنجاندن آنها بهبود می یابد.

برای جلوگیری از اکسید شدن اسیدهای چرب موجود در پسته، پسته را در ظرف دربسته در یخچال در دمای 40 درجه فارنهایت (4 درجه سانتیگراد) تا 1 سال نگهداری کنید.

در دمای اتاق 68 درجه فارنهایت (20 درجه سانتیگراد)، آنها باید در یک محیط خشک نگهداری شوند و چندین ماه دوام خواهند داشت.

بنابراین، گنجاندن یک مشت پسته یک میان وعده طعمی است که ممکن است در چارچوب یک رژیم غذایی سالم فواید سلامتی را به همراه داشته باشد.

آجیل پسته حدود 6000 سال پیش در آسیای مرکزی و جنوب غربی به وجود آمد و بیشتر پسته هایی که امروزه به فروش می رسند از کشورهای مدیترانه ای می آیند.

پوسته ها در طول رشد تا حدی باز می شوند و دسترسی راحت به آجیل های سبز کوچک داخل آن را ایجاد می کنند.

پسته مقادیر کافی پروتئین، فیبر و ریزمغذی‌ها را ارائه می‌کند که از سلامتی شما حمایت می‌کنند، و همچنین همه‌کاره هستند آنها در بسیاری از غذاها و غذاهای پخته‌شده و به‌عنوان یک رویه ترد برای سالاد به خوبی کار می‌کنند.

برای داشتن بهترین سلامتی، از پسته های شور و پسته های دارای پوسته های رنگ شده مصنوعی دوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *