شومیز با قیمت مناسب و طراحی زیبا

در حالی که چندین معلم به نگرانی‌ها در مورد کد شومیز یقه کراواتی اذعان داشتند، برخی همچنان معتقد بودند که مسئله اصلی در مورد نژاد، جنسیت یا تقاطع آنها نیست، بلکه موضوع اجرای متناقض است. به نظر می رسد این باور در سراسر ایالات متحده رایج است، زیرا کد لباس دبیرستان لینکلن بسیار معمولی است.

با این حال، دانش‌آموزان لینکلن و دانش‌آموزان در سراسر کشور متوجه می‌شوند که این ناهماهنگی ناشی از شانس تصادفی نیست، بلکه ناشی از باورهای معلمان و مدیران در مورد کودکان است – که پسران رنگین پوست مجرمان بالقوه هستند و دختران رنگین پوست موجودات جنسی هستند. به جای دستکاری قوانین خاص یا آموزش معلمان برای اجرای بهتر این کد طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه، نوع دیگری از کد لباس مورد نیاز است که به مدارس و دانش‌آموزان کمک می‌کند تا روایت‌های غالب را که هستند یا می‌توانند باشند به چالش بکشند.

این کار در حال حاضر در چندین منطقه در سراسر کشور، از جمله منطقه مدرسه یکپارچه سن خوزه (SJUSD) در کالیفرنیا و مدارس دولتی پورتلند (PPS) در اورگان در حال انجام است. مدیران SJUSD با حذف زبان‌های جنسیتی خاص در کد لباس مدارس، به روش‌هایی که کدهای لباس مدارس باعث جنسی دانش‌آموزان دختر می‌شوند، رسیدگی می‌کنند.

کد لباس جدید SJUSD (2018) به جای فراخوانی قهوه برای لاغری شکم و پهلو خاصی که معمولاً توسط دختران می‌پوشند، مانند بند اسپاگتی یا تیوپ بالا، بیان می‌کند که «لباس باید سینه، تنه و اندام‌های تحتانی را بپوشاند». علاوه بر این، خط مشی مکتوب منطقه با این بیانیه آغاز می شود که “مسئولیت لباس و آرایش دانش آموز در درجه اول بر عهده دانش آموز و والدین یا سرپرستان او است و پوشش و آرایش مناسب به یک محیط آموزشی سازنده کمک می کند.” و مهمتر از همه، این خط‌مشی تشخیص می‌دهد که درخواست از دانش‌آموزان برای تعویض اندازه لباس بافتنی نوزاد یشان، زمان یادگیری را از بین می‌برد و از مدیران می‌خواهد که مراقب تأثیر منفی تصمیم‌هایشان بر فرصت‌های آموزشی دانش‌آموزان باشند.

  • منابع:
    1. Moving forward 
  • تبلیغات: 
    1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
    2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
    3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
    4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *