لامپ چراغ ترمز رانا پلاس دارای سنسور تشخیص عیب خودرو

بدیهی است که اگر لنزهای شفاف دارید، باید از یک لامپ چراغ ترمز رانا پلاس رنگی استفاده کنید، بنابراین ما قصد نداریم چیزی را در آنجا آزمایش کنیم و این فقط عقل سلیم است و اما بیایید نگاهی به تفاوت بین یک LED سفید و یک LED قرمز در پشت یک لنز قرمز بیندازیم.

برای این تست، ما از نسخه های قرمز و سفید LED های Twenty20 Cree Canbus برای چراغ های ترمز استفاده می کنیم و آنها به جز رنگ یکسان هستند، بنابراین مشکلی در مورد عدم تطابق لامپ ها وجود ندارد و نتایجی که مشاهده می کنید صرفاً به دلیل تفاوت رنگ است.

همانطور که از عکس می بینید، لامپ LED قرمز نور بسیار شدیدتر و روشن تری تولید می کند و چیزی که در تصویر چندان واضح نیست تفاوت رنگ است.

لامپ چراغ ترمز رانا پلاس

LED سفید یک نور قرمز شسته شده تولید می کند، نوعی “قرمز روشن”. رنگ آن به اندازه صورتی نیست، اگرچه برخی از افراد گزارش داده اند که اینطور است، اما مطمئنا رنگ قرمز کمتر از آنچه انتظار دارید است.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که LED سفید دارای 750 لومن است و لامپ LED قرمز تنها 350 لومن رتبه بندی شده است و بسیاری از فروشندگان از شماره لومن به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می کنند و بیا این را بخر، این درخشان ترین چیز در جهان و یک میلیون لومن است! خوب کمی اغراق آمیز است، اما شما این ایده را دریافت کردید.

این در مورد عدد کل لومن نیست، بلکه به این موضوع می‌پردازد که چقدر این نور برای برنامه‌ای که برای آن استفاده می‌شود قابل استفاده است! می توانید نمونه دیگری از این موضوع را در وبلاگ چراغ جلو LED ما مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *