مردی که برا ی خرید اسباب بازی وودی و باز میلیاردها دلار پرداخت کرد!

کودکان به اسباب بازی وودی و باز نیاز دارند که به آنها کمک کند یاد بگیرند، کشف کنند و خلق کنند.

در عین حال، فشار بر والدین برای خرید اسباب بازی لگو، عروسک، دایناسورهای کنترل از راه دور با چرخ و چراغ های چشمک زن  بسیار زیاد است.

شرکت‌های اسباب‌بازی میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا کودکان و والدین را به طور یکسان متقاعد کنند که محصولشان یک کالای ضروری است.

به این فشار، پست‌های اینستاگرامی عالی از والدین است که سیستم‌های پیچیده چرخش اسباب‌بازی‌ها و اتاق‌های بازی بی‌نقص خود را نشان می‌دهند.

اسباب بازی

اما واقعاً بچه ها به چند اسباب بازی نیاز دارند؟ و والدین چگونه می توانند از همه گزینه ها برای انتخاب بهترین اسباب بازی ها برای فرزندان خود استفاده کنند؟ این چیزی است که کارشناسان می گویند.

بازی بخش مهمی از رشد کودکان است. به گفته Card، “همه بازی ها آموزشی هستند”، به همین دلیل مهم است که “مجموعه اسباب بازی ها را تنظیم کنیم و بر روی آنچه مناسب ترغیب کودکان به بازی کردن است تمرکز کنیم” که به آنها کمک می کند مهارت های اساسی را توسعه دهند.

او تاکید می کند با اسباب بازی های مناسب. ، کودکان حتی متوجه نمی شوند که در حال یادگیری هستند.

ربکا رولند، مدرس آموزش و پرورش هاروارد و نویسنده کتاب «هنر صحبت با کودکان» می‌گوید: «داشتن انواع اسباب‌بازی‌ها مهم است، زیرا هر نوع اسباب‌بازی یک «دعوت» برای رشد مهارت‌های مختلف در کودکان است.

کارت می‌گوید شش دسته از اسباب‌بازی‌ها وجود دارد که یک «رژیم غذایی اسباب‌بازی» متعادل را تشکیل می‌دهند: خلاقیت، حرکت، ارتباطات، منطق، حرکت خوب و حرکت درشت. هر شش منطقه

هیچ رویکرد یکسانی برای ایجاد یک رژیم غذایی متعادل برای اسباب‌بازی وجود ندارد و آنچه کودکان در مجموعه اسباب‌بازی‌های خود نیاز دارند ممکن است در طول زمان تغییر کند، زیرا آنها در یک زمینه مهارت پیدا می‌کنند، اما ممکن است شروع به عقب افتادن در زمینه دیگر کنند.

در نظر گرفتن شش دسته «رژیم غذایی اسباب‌بازی» و جستجوی زمینه‌های همپوشانی رشد، به والدین کمک می‌کند تا بهترین مجموعه اسباب‌بازی ممکن را برای فرزندشان انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *