مردی که جعبه کمک های اولیه ونوس را از آمبولانس دزدید!

برای ارائه کمک های اولیه باید تعداد کافی و مناسب از جعبه کمک های اولیه ونوس ارائه شود. تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی کافی و مناسب است باید بر اساس ارزیابی ریسک باشد.

مقررات بهداشت و ایمنی 1981 انواع زیر را از پرسنل کمک های اولیه به رسمیت می شناسد.

جعبه

کمک‌های اولیه واجد شرایط فردی است که با موفقیت در دوره آموزشی مناسب شرکت کرده و دارای گواهینامه فعلی باشد.

یک فرد منصوب کسی است که آموزش کمک‌های اولیه دارد و می‌تواند از تجهیزات کمک‌های اولیه مراقبت کند و هنگامی که فردی مجروح یا مریض می‌شود، از جمله تماس با آمبولانس، در صورت لزوم و عبور، مسئولیت را بر عهده بگیرد. بر روی اطلاعات مربوطه

حداقل نیاز طبق قانون، ارائه یک فرد منصوب برای انجام اقدامات کمک های اولیه است. با این حال، فردی که منصوب شده است، طبق شرایط قانون، کمک‌های اولیه در محل کار نیست و نباید اقدام به ارائه کمک‌های اولیه کند که برای آن آموزش ندیده است.

در صورت عدم حضور کمک‌های اولیه می‌توان از افراد منصوب برای ارائه پوشش اضطراری استفاده کرد، اما تنها زمانی که غیبت به دلیل شرایط استثنایی، پیش‌بینی نشده و موقت باشد. غیبت هایی مانند مرخصی سالانه به حساب نمی آید.

تعدادی دوره های مختلف برای آموزش افراد در زمینه کمک های اولیه در محل کار در دسترس است. اداره بهداشت و ایمنی توسعه یافته است

چارچوبی که از دو سطح تشکیل شده است.

کمک های اولیه اضطراری در محل کار.

کمک های اولیه در محل کار.

کارفرمایان در صورت تمایل می توانند این مدل را اتخاذ کنند، یا اگر نیازهای نیازسنجی آنها را برآورده کند، مدل دیگری را اتخاذ کنند.

برای جزئیات بیشتر به بخش آموزش این موضوع مراجعه کنید.

کمک های اولیه کودکان آموزش کمک های اولیه است که برای افرادی طراحی شده است که از نوزادان و کودکان در یک محیط حرفه ای مراقبت می کنند. این به عنوان کمک های اولیه اورژانسی کودکان و PFA در دسترس است.

در مهدکودک‌ها و مدارسی که سال‌های اولیه در انگلستان ارائه می‌شوند، PFA تحت چارچوب قانونی مرحله اولیه سال‌های اولیه  مورد نیاز است.

بخش 3.25 چارچوب به‌روزرسانی شده مارس 2021 بیان می‌کند که حداقل یک نفر که دارای گواهینامه فعلی PFA است، باید همیشه در محل حضور داشته باشد و در هنگام حضور کودکان در دسترس باشد و باید کودکان را در گردش همراهی کند. گواهی باید برای یک دوره کامل مطابق با معیارهای مندرج در پیوست A چارچوب باشد.

تمامی افرادی که به تازگی واجد صلاحیت شده اند در نیروی کار سال های اولیه که صلاحیت سطح 2 و یا سطح 3 را در 30 ژوئن 2016 یا پس از آن تکمیل کرده اند، باید طی سه ماه پس از شروع کار، گواهینامه PFA کامل یا گواهینامه PFA اضطراری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *