پیاز زرد طلایی که در رشد موها بسیار موثر است

آب پیاز زرد طلایی برای از بین بردن لکه های تیره و رنگدانه بسیار عالی است. تنوع غنی از فیتونوترینت ها و آنتی اکسیدان های موجود در پیاز شما را تغذیه می کند.

پوست در حالی که ناخالصی های پوست را از بین می برد.

می توانید با مخلوط کردن مقادیر مساوی آب پیاز و ماست تازه، ماسک صورت پیاز تهیه کنید. همچنین می توانید چند قطره از هر روغن ضروری را برای عطر دلپذیر اضافه کنید. صورت خود را با این مخلوط با حرکات دایره ای ملایم به مدت 10 تا 15 دقیقه ماساژ دهید. برای بهترین نتیجه این کار باید روزانه انجام شود.

درمان نیش و گزش
از پیاز می توان برای تسکین نیش و نیش حشرات استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تکه پیاز را روی نیش یا گاز خود قرار دهید. خواص ضد التهابی پیاز به کاهش سوزش، خارش و تورم ناشی از نیش حشرات و حشرات کمک می کند.

پیاز

کمک به خلاص شدن از شر خال
برای از بین بردن خال نیز می توانید از آب پیاز استفاده کنید. اسیدیته آب پیاز و مواد شیمیایی موجود در آن می تواند خال ها را نیز التیام بخشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری آب پیاز تازه را روی خال خود بمالید. اجازه دهید تا آب آن جذب شود. در بیشتر موارد، درمان برای برداشتن خال در یک ماه مشخص شد.

اما از آنجایی که هر خال متفاوت است، اگر نتایج مناسبی را مشاهده نکردید، با پزشک خود صحبت کنید.

فواید پیاز برای مو چیست؟
در اینجا، ما در مورد بسته های موی پیاز صحبت می کنیم. اما هی، حتی مصرف پیاز خام نیز می تواند فوایدی برای موهای شما داشته باشد  آنها می توانند سلامت و ظاهر مو را بهبود بخشند. در اینجا نگاهی اجمالی به مزایای باورنکردنی پیاز برای مو داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *