پیراهن گلدوزی شده ای که نقشه فرار از زندان را بر روی خود داشت

تی شرت های گلدوزی شده در فروشگاه ها محبوب هستند و یک تی شرت ساده بردارید و با ماشین دوزی طرحی خاص روی آن، آن را خاص کنید و بچه ها دوست دارند پیراهن گلدوزی شده داشته باشند که شخصیت های مورد علاقه شان، قطارها، ماشین ها روی آن ها گلدوزی شده باشد.

امروزه، با ماشین‌های خیاطی و گلدوزی مدرن، می‌توانید شخصی‌سازی کنید، تک‌نویسی کنید و طرح‌هایی را به تی‌شرت‌ها در خانه خود اضافه کنید.

از چه دستگاه گلدوزی در ویدیو استفاده کنم؟
من یک چرخ خیاطی و گلدوزی Brother Innovis 4000D دارم و این دستگاه دیگر تولید نمی شود، اما ماشین های زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و دستگاه من حداکثر منطقه گلدوزی 7 اینچ در 12 اینچ دارد و با این حلقه اندازه، تقریباً هر طرحی را که پیدا می‌کنم، می‌توانم ماشین بدوزم، زیرا آنها در اندازه‌های مختلف هستند.

پیراهن گلدوزی شده

قیمت دستگاه چقدر است؟
از آنجایی که ماشین گلدوزی من دیگر ساخته نمی شود، نمی توانم قیمت آن را به شما بدهم و قیمت ماشین های گلدوزی از چند صد دلار تا 18 هزار یا بیشتر متغیر است! ماشینی که خریداری می کنید به بودجه شما و نوع گلدوزی شما بستگی دارد.

با گلدوزی سفارشی خود یک لمس منحصر به فرد اضافه کنید و زمانی که گلدوزی سفارشی شده و کیفیت گلدوزی استاندارد لباس کارمند شما را بالا می برد، برندسازی لوگو عالی به نظر می رسد.
گلدوزی شخصی ظاهری شیک به پیراهن های شما می بخشد و بنابراین اگر می‌خواهید پیراهن‌هایتان را شخصی‌سازی کنید، اما بین گلدوزی سفارشی و چاپ روی صفحه قرار دارید، می‌توانید به روش‌های گلدوزی کلاسیک پایبند باشید یا هر دو را آزمایش کنید و اگر شک دارید که کدام پارچه یا لباس هنگام گلدوزی سفارشی بهتر به نظر می رسد، می توانید از متخصصان بپرسید.

ماندگاری:
گلدوزی باکیفیت به گونه‌ای طراحی شده است که لباس‌های سنگین را در دمای بالا با چنین رنگ‌هایی که به راحتی محو نمی‌شوند و به سختی پوشیده می‌شوند، تحمل کند و معمولا رنگ پیراهن ها قبل از اینکه تصویر گلدوزی شده کمرنگ و فرسوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *