کشف تلویزیون در دوران باستان

در آینده نزدیک،سینما خانگی اسنوا  انتظار می رود LED ها به تدریج با OLED جایگزین شوند. همچنین، تولید کنندگان بزرگ اعلام کرده اند که در اواسط دهه 2010 به طور فزاینده تلویزیون های هوشمند تولید خواهند کرد تلویزیون های هوشمند با عملکردهای یکپارچه اینترنت و وب 2.0 در اواخر دهه 2010 به شکل غالب تلویزیون تبدیل شدند.

سیگنال های تلویزیونی در ابتدا فقط به عنوان تلویزیون زمینی با استفاده از فرستنده های تلویزیونی با فرکانس رادیویی پرقدرت برای پخش سیگنال به گیرنده های تلویزیونی منفرد توزیع می شدند.

برای افراد سوال پیش میاید که قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم چقدر می باشد که ما در این مقاله میخواهیم به این موضوع اشاره کنیم.

از طرف دیگر سیگنال های تلویزیونی توسط کابل کواکسیال یا فیبر نوری، سیستم های ماهواره ای و از دهه 2000 از طریق اینترنت توزیع می شوند. تا اوایل دهه 2000، این سیگنال ها به عنوان سیگنال های آنالوگ مخابره می شدند، اما انتظار می رفت که انتقال به تلویزیون دیجیتال تا اواخر دهه 2010 در سراسر جهان تکمیل شود.

یک تلویزیون استاندارد از چندین مدار الکترونیکی داخلی، از جمله یک تیونر برای دریافت و رمزگشایی سیگنال های پخش تشکیل شده است. یک دستگاه نمایشگر بصری که فاقد تیونر باشد، به درستی به جای تلویزیون، مانیتور ویدئو نامیده می شود.

قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ بسیار مناسب بوده و افراد می توانند برای راحت تر کردن کار خود با خرید این نوع از محصول کار خود را راحت کنند.

کلمه تلویزیون از یونانی باستان τῆλε (tele) “دور” و لاتین “دیدن” گرفته شده است. اولین استفاده مستند از این اصطلاح به سال 1900 باز می گردد، زمانی که دانشمند روسی کنستانتین پرسکی آن را در مقاله ای به زبان فرانسه در اولین کنگره بین المللی برق ارائه کرد که از 18 تا 25 اوت 1900 در نمایشگاه بین المللی جهانی در سال 1900 برگزار شد. پاریس.

نسخه انگلیسی این اصطلاح برای اولین بار در سال 1907 تأیید شد، زمانی که هنوز “…یک سیستم نظری برای انتقال تصاویر متحرک از طریق سیم های تلگراف یا تلفن” بود.[10] این «…به زبان انگلیسی شکل گرفت یا از تلویزیون فرانسوی به عاریت گرفته شد.»[10] در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، «…پیشنهادهای دیگر برای نام فناوری فرضی آن زمان برای ارسال تصاویر از راه دور، تله فوتو بود. (1880) و (1904).»[10]

قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت نسبت به اکثر سایت ها قیمت مناسب تری دارد و ما در این مطب به این موضوع می پردازیم.

مخفف TV مربوط به سال 1948 است. استفاده از این اصطلاح به معنای «تلویزیون به عنوان یک رسانه» به سال 1927 برمی گردد.[10]

اصطلاح عامیانه تلویزیونی در بریتانیا رایج تر است. اصطلاح عامیانه “لوله” یا “لوله بوب” از لوله پرتو کاتدی حجیمی گرفته شده است که تا زمان ظهور تلویزیون های صفحه تخت در اکثر تلویزیون ها استفاده می شد. یکی دیگر از اصطلاحات عامیانه تلویزیون «جعبه احمق» است.

 

  • منابع:
    1. Television
  • تبلیغات: 
  1. 30 طرح پرده با استفاده از نرم افزارهای CAD ایجاد شد
  2. راه های رسیدن به درآمد میلیونی در ماه
  3. تولید نوعی قفل هوشمند که دزدان را در دام می اندازد!
  4. کیفیت زندگی مردم چگونه بالا می رود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *