کلاف مبل خاطره مقاومت 100 برابری نسبت به چوبهای دیگر دارند

کاناپه با قاب چوبی گیلاس برخلاف بلوط یا شاه بلوط، با تن مایل به قرمز، یک نوع بسیار شکننده است و گیلاس به دلیل ترکیب مستقیم آن در مبلمان مدرن استفاده می شود و مزیت اصلی این نوع چوب تمیز کردن و نگهداری آسان آن است و از طرفی نمی توان آن را برای ساعات طولانی در معرض نور خورشید قرار داد، زیرا باعث تغییر رنگ آن می شود که بدین روی کلاف مبل خاطره را برای شما طرح ریزی نموده ایم.

کلاف مبل خاطره

چوب راش بسیار خاص است، عمدتاً به این دلیل که نقش های آن خط نیست، بلکه نقطه است و رنگ صورتی آن، با رنگ‌های ملایم و روشن، آن را تبدیل به یک کاناپه چوبی عالی برای قطعات لوکس کوچکی می‌کند که به دنبال فشار بیش از حد به دکوراسیون اتاق نشیمن نیستند.

چوب راش نیز با دوام آن مشخص می شود و اما یکی از معایب آن این است که اگر خیس شود ممکن است متورم شود و ما در Latorre با راش اروپایی با کیفیت بالا از فرانسه کار می کنیم.

در نهایت کاج یک مبل با اسکلت چوبی است که قالب گیری آن بسیار آسان است و به همین دلیل است که در موارد بی شماری از آن برای ساخت مبل استفاده می شود و این نوع چوب رنگ‌های متنوعی را ارائه می‌کند که به ما امکان می‌دهد مبلمان را در سایه‌هایی که می‌خواهیم بسازیم.

ساختار ظریف و یکنواخت آن به همراه سهولت کار با آن، آن را به پرکاربردترین چوب تبدیل کرده است و در عین حال، ما می توانیم انواع زیادی از انواع چوب کاج را در بازار پیدا کنیم: سفید شرقی، پارانا، کنتورتا، silvestre ir insigne و غیره و مورد دوم رایج ترین مورد استفاده در Latorre برای تولید مبلمان و مبل های لوکس است.

نشان کاج و راش اروپایی، چوب برای مبل لوکس
کاج اینسیگنه که به نام کاج رادیاتا نیز شناخته می شود، یکی از معدود گونه های کاج خودتخت در شبه جزیره ایبری است و خواص فیزیکی و مکانیکی آن باعث می شود که تولید آن از اهمیت حیاتی برخوردار باشد و در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *