کیک شکلاتی + قیمت خرید فروش

در حال حاضر کیک ها، دارای انواع مختلف و متنوعی هستند که از تازه ترین انواع کیک می‌توان به کیک شکلاتی، اشاره کرد که بسیار خوشمزه و دارای طعم عالی است و امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

بنابراین قیمت خرید کیک شکلاتی، بسته به نوع کیک، وزن، اندازه، مدل، تنوع طرح، مواد اولیه کاملا طبیعی در تولید آن، ارگانیک و بهداشتی بودن کیک، نحوه تولید (سنتی و صنعتی)، نحوه توزیع و بسته بندی، میزان عرضه و تقاضا، خرید اینترنتی و دیگر موارد متغیر است که هر چه کیفیت مواد به کار رفته در این نوع کیک بهتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد شد.

کیک شکلاتی + قیمت خرید فروش

کیک شکلاتی

کیک شکلاتی

کیک شکلاتی، یکی از انواع کیک ها می باشد که تهیه آن بسیار ساده و راحت می باشد به طوری که در کمترین زمان ممکن می توان آن را تهیه و جهت استفاده در مهمانی ها، دورهمی ها و نیز مجالس دیگر استفاده و نوش جان کرد.

مواد لازم جهت تهیه کیک شکلاتی ساده و فوری عبارتند از:

آرد ۲ پیمانه

شیر ۱ پیمانه

آب ۱/۴ پیمانه

شکر ۱ پیمانه

تخم مرغ ۲ عدد

روغن ۱/۲ پیمانه

وانیل ۱ ق چای خوری

پودر کاکائو ۳ ق غذا خوری

بیکینگ پودر ۱ ق غذا خوری

جوش شیرین 1 ق مربا خوری

برای تهیه کیک شکلاتی: ابتدا همه مواد از جمله آرد و بیکینگ پودر و پودر کاکائو را باهم مخلوط و سه بار الک کنید تا سبک شود. سپس فر را روشن کنید تا گرم بشه، شکر و روغن را با هم مخلوط کرده و هم بزنید.

در مرحله بعدی، وانیل، جوش شیرین، بیکینگ پودر و پودر کاکائو را اضافه و با همزن هم بزنید. سپس تخم مرغ را اضافه و خوب هم بزنید. بعد آرد و نصف شیر را اضافه کنید و هم بزنید. حالا باقی مانده آرد را اضافه و هم بزنید تا خوب مخلوط شوند، مایه کیک آماده شده رو درون قالب بریزید.

در این مرحله، سس شکلات را با کره در یک قابلمه کوچک بریزید و بعد بر روی حرارت کم بذارید تا کره آب شود. سپس پودر کاکائو و شیر را اضافه کنید و با همزن خوب هم بزنید تا کمی غلیظ شود.

در پایان، قابلمه را از روی حرارت بردارید و پودر قند را اضافه کنید. سس شکلات داغ رو بر روی کیک که خنک شده بریزید و سرو کنید نوش جان.

کیک شکلاتی تهران

کیک شکلاتی تهران

امروزه درست کردن انواع کیک ها در اکثر قنادی ها و شیرینی پزی هاف به عنوان یک شغل مهم محسوب می شود که با وجود قنادی های فراوان در سراسر کشور از جمله شهر تهران، سعی کرده اند تا با استفاده از مواد اولیه کاملا سالم، تازه و طبیعی در تهیه این نوع کیک بسیار خوشمزه و شیرین با تنوع کیفیت بالا مشتریان زیادی را به سمت و سوی خود بکشانند.

کیک‌ شکلاتی، از انواع کیک های محبوب و دوست داشتنی است که طرفداران زیادی دارد و می توان آن را با انواع نوشیدنی های گرم و سرد میل کرد.

کیک شکلاتی غلیظ

کیک شکلاتی غلیظ

مواد لازم جهت تهیه کیک شکلاتی غلیظ:

شکلات تلخ آب شده 100 گرم

کره آب شده 113 گرم

شکر 1 پیمانه 190 گرم

تخم مرغ 2 عدد

زرده تخم مرغ 1 عدد

وانیل 1 ق. غذا خوری

آرد ½ پیمانه 70 گرم

پودر کاکائو ½ پیمانه

نمک 1 ق. چای خوری

بیکینگ پودر ½ ق.چای خوری

چیپس شکلات ¾ پیمانه 135 گرم

طرز تهیه کیک شکلاتی غلیظ:

فر رو روی دمای 175 درجه سانتی گراد بگذارید تا گرم شود. سپس شکلات ها رو خرد و هم بزنید تا شکلات ها کاملا آب شوند و کره را کاملا آب کنید و با شکر مخلوط کنید و با همزن هم بزنید تا خوب حجم بگیرد.

در مرحله بعدی، تخم مرغ ها و زرده را اضافه کرده و هم بزنید تا بافت خمیری پیدا کند. سپس وانیل و شکلات مایع رو اضافه کنید و مجددا هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند.

همچنین مواد خشک رو داخل ظرف جدایی خوب مخلوط کنید و بعد به مایع کیک اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شوند. چیپس شکلات ها رو تو این مرحله به مایع اضافه کنید. یک قالب 20 سانتی رو کاملا چرب کنید. مایع رو داخل قالب بریزید و سطح مایع رو صاف کنید بعد مایع رو داخل فر 20 تا 24 دقیقه بپزید. سپس کیک را از فر خارج کنید و اجاه بدهید کاملا خنک شود و بعد میل کنید.

کیک شکلاتی خیس

کیک شکلاتی خیس

کیک شکلاتی خیس، از کیک های بسیار خوشمزه و محبوب است که طرفداران زیادی دارد و همچنین این نوع کیک دارای خواص منحصر به فرد و از زیبایی و جذابیت خاصی برخورار است که مشتریان زیادی را به خود خیره ساخته است.

لازم به ذکر است این نوع کیک بسیار خوشمزه و دلچسب، دارای بافتی نرم و منسجم است که تهیه آن بسیار ساده و راحت بوده و امروزه افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

مواد لازم برای تهیه کیک شکلاتی خیس عبارتنداز:

آرد سفید ۲ و ۱/۳ پیمانه

شکر ۱ پیمانه

شیر ۱ پیمانه

روغن مایع ۱/۲ پیمانه

تخم مرغ ۳ عدد

وانیل ۱/۴ ق چای خوری

بیکنیگ پودر ۲ ق مربا خوری

پودر کاکائو ۳ ق غذا خوری

مواد لازم برای تهیه سس کیک خیس شکلاتی

شیر ۱ پیمانه

روغن مایع ۱/۴ پیمانه

شکر ۱/۴ پیمانه

شکلات ۵۰ گرم

پودر کاکائو ۱ ق غذا خوری

طرز تهیه کیک خیس شکلاتی

مرحله اول: فر را روشن کرده روی حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد و بگذارید کاملا گرم شود سپس آرد و بیکینگ پودر را با هم مخلوط کنید و سه بار الک کنید تا هوادهی آرد انجام شود.

مرحله دوم: تخم مرغ را به همراه وانیل و شکر داخل کاسه ریخته و با همزن برقی به مدت ۵ دقیقه بزنید تا خوب حجیم شود بعد در ادامه شیر را به همراه روغن مایع اضافه کنید و سپس پودر کاکائو را اضافه کنید.

مرحله سوم: در ادامه مخلوط آرد را اضافه کنید و با لیسک هم بزنید و در انتها می توانید از قالب گرد یا مستطیل استفاده کنید و بعد مایه کیک را داخل قالب ریخته و اجازه دهید تا کیک پخته شود.

مرحله چهارم: برای تهیه سس شکلاتی مخصوص همه مواد گفته شده را داخل یک ظرفی بریزید و هم بزنید سپس روی حرارت قرار دهید تا شکلات ذوب و دانه های شکر نیز حل شود و بعد از یکدست شدن مواد را از روی حرارت بردارید و خاموش کنید تا ولرم شود.

مرحله پنجم: حالا سس ولرم را روی کیک داغ ریخته و صبر کنید تا سس جذب کیک شود و بعد کیک را روی دیس برگردانید و پس از سرد شدن میل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *