گربه اسباب بازی که در جادوگری استفاده میشد!

 در صنعت ساخت اسباب بازی گربه اسباب بازی پیچیده‌تر مکانیکی و نوری نیز در قرن نوزدهم اختراع شد.

کارپنتر و وستلی شروع به تولید انبوه کالیدوسکوپ کردند که توسط سر دیوید بروستر در سال 1817 اختراع شد و طی سه ماه بیش از 200000 مورد را در لندن و پاریس فروختند.

این شرکت همچنین با توسعه روشی برای تولید انبوه با استفاده از فرآیند چاپ صفحه مسی، توانست فانوس های جادویی را برای استفاده در نمایش های فانتاسماگوریا و گالنتی به تولید انبوه برساند.

تصاویر رایج روی فانوس‌ها شامل خانواده سلطنتی، گیاهان و جانوران، و سازه‌های جغرافیایی/ساخت بشر از سراسر جهان بود. زئوتروپ مدرن در سال 1833 توسط ریاضیدان بریتانیایی ویلیام جورج هورنر اختراع شد و در دهه 1860 رایج شد.

عروسک‌های چوبی و چینی در خانه‌های عروسک مینیاتوری در میان دختران طبقه متوسط محبوبیت داشتند، در حالی که پسران با تیله‌ها و قطارهای اسباب‌بازی بازی می‌کردند.

اسباب بازی

عصر طلایی توسعه اسباب بازی در دوران صنعتی رخ داد.

دستمزدهای واقعی در دنیای غرب به طور پیوسته در حال افزایش بود و حتی به خانواده های طبقه کارگر اجازه می داد تا برای فرزندان خود اسباب بازی بخرند و تکنیک های صنعتی مهندسی دقیق و تولید انبوه می توانستند عرضه را برای پاسخگویی به این تقاضای فزاینده فراهم کنند.

همچنین تأکید فکری به طور فزاینده ای بر اهمیت یک کودکی سالم و شاد برای رشد آینده کودکان می شود.

فرانتس کولب، داروساز آلمانی، در سال 1880 پلاستیکین را اختراع کرد و در سال 1900 تولید تجاری این ماده به عنوان اسباب بازی کودکان آغاز شد.

فرانک هورنبی در توسعه و ساخت اسباب‌بازی‌ها بینا بود و مسئول اختراع و تولید سه تا از محبوب‌ترین خطوط اسباب‌بازی بر اساس اصول مهندسی در قرن بیستم بود: مککانو، راه‌آهن مدل هورنبی و اسباب‌بازی دینکی.

Meccano یک سیستم ساخت و ساز مدل بود که شامل نوارهای فلزی قابل استفاده مجدد بود، صفحات، تیرهای زاویه دار، چرخ ها، محورها و چرخ دنده ها، با مهره ها و پیچ ها برای اتصال قطعات و ساخت مدل های کار و دستگاه های مکانیکی را امکان پذیر می کرد.

Dinky Toys در تولید اسباب‌بازی‌های دایکاست با تولید ماشین‌های اسباب‌بازی، قطار و کشتی پیشگام بود و مجموعه‌های قطار مدل در دهه 1920 رایج شد.

شرکت بریتانیایی با اختراع فرآیند ریخته‌گری توخالی در سرب در سال 1893 انقلابی در تولید سربازان اسباب‌بازی ایجاد کرد محصولات این شرکت برای سال‌ها استاندارد صنعت باقی ماندند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *